Vaša košarica je prazna!

Zapri
Dobrodošli! Lahko se prijavite ali ustvarite račun.

Pogoji poslovanja

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine AIRWHEEL SLOVENIA (v nadaljevanju: ponudnik) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in obravnavajo delovanje ponudnika, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefonska številka in naslov elektronske pošte), 
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave), vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,
  • razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in kolikšni so stroški dostave in morebitni drugi stroški, 
  • način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka, 
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ponudnika ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Načini plačila
Na voljo sta naslednji možnosti plačila:

  • gotovina ob osebnem prevzemu pri ponudniku (velja spletna cena)
  • predplačilo na račun v primeru dostave po pošti (velja spletna cena)

Cene
Cene artiklov v e-trgovini ponudnika vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik prejme predplačilo na transakcijski račun oz. ko prejme gotovino ob osebnem prevzemu izdelka. Od tega trenutka so vsi pogoji fiksirani in veljajo tako kupca, kot tudi za ponudnika ob upoštevanju sledeče izjeme za izdelke, ki niso na zalogi: kljub naporom ponudnika, da zagotavlja ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen, saj se je spremenil po prejetju predplačila, torej v času obdelave naročila. V tem primeru, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. V primeru odstopa od nakupa bo ponudnik kupcu nemudoma vrnil kupnino.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
V primeru pošiljanja izdelkov (nakup na daljavo) na naslov, ki ga je podal kupec: Kupec ima pravico, da v 15-ih dneh od dneva, ko so mu izdelki na voljo za prevzem pri dostavljavcu pošilk, ponudniku na kontaktni elektronski naslov, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, brez navedbe razloga za takšno odločitev. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk ki ne odgovarjajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Morebitne stroške vračila krije kupec. Kupljene izdelke je potrebno vrniti ponudniku nepoškodovane, neoprane in nespremenjene in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Če je paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri podjetju, ki je paket dostavilo. Ob vračilu izdelkov mora biti priložen originalen račun ponudnika z dopisom o količini vrnjenega blaga ter transakcijski račun kupca (IBAN bančega računa in SWIFT koda banke). Kupljene izdelke je potrebno poslati oz. vrniti ponudniku najkasneje v roku dveh dni od dneva oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Za vrnjene izdelke ponudnik najkasneje v roku 15 dni od prejema vrnjenega blaga vrne vplačani znesek brez stroškov dostave. Vračilo vplačanega zneska izvrši ponudnik na osebni oz. transakcijski račun kupca.
Osebni prevzem izdelka (nakup izdelka ob osebnem prevzemu): V primeru odstopa od nakupa je kupec dolžan, blago vrniti ali poslati v dveh dneh od osebnega prevzema, za vse ostale pogoje glede odstopa od nakupa in glede vračila blaga velja enako kot pri nakupu na daljavo.

Garancija
Izdelki imajo garancijo za časovno obdobje, kot ga zagotavlja proizvajalec izdelka. Garancija je veljavna v primeru uporabe izdelka v skladu s proizvajalčevimi navodili ter ob predložitvi računa, izdanega s strani ponudnika. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Dobavni rok za izdelke na zalogi je do 2 delovna dni z običajno pošto oz. v 24 urah s hitro pošto, za ostale artikle po dogovoru. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval. 

Mnenja / komentarji uporabnikov
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik ne bo objavil oz. bo izbrisal mnenja oziroma prispevke, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pregleda in zavrne oz. izbriše tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila/pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Ekipa AIRWHEEL SLOVENIA